Identiteit van de ondernemer
Blend bv
Klaartje Timmermans & Lisa Christiaens
Kattestraat 51, 9300 Aalst
Telefoonnummer: 0475/61.85.62
E-mailadres: [email protected]
BTW-nummer:BE0761.963.506
Algemeen
- Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod (producten en diensten) van Bar Blend en op elke tot stand gekomen overeenkomst (op afstand) tussen Bar Blend en consument.
- De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
- Bij het bestellen van een product uit de webshop accepteer je deze algemene voorwaarden. Wij hebben het recht om altijd onze algemene voorwaarden te wijzigen zonder aankondiging.
Prijzen
Alle vermelde prijzen zijn aangegeven in Euro en inclusief BTW.
Vervoers- of verzendingskosten worden apart aangerekend en zijn altijd ten koste van de consument, tenzij anders vermeld. Je kunt deze prijzen raadplegen bij 'Verzenden en retourneren'.
De prijs van toepassing op de overeenkomst is de prijs die van kracht is op het moment van de geregistreerde bestelling en zoals die op dat ogenblik op de webshop is aangegeven. De prijs slaat op het artikel dat woordelijk wordt omschreven. Bijhorende foto’s zijn decoratief en kunnen elementen bevatten die niet bij het artikel en de daarbij horende prijs inbegrepen zijn.
Als er door een fout of vergissing een verkeerde prijs staat bij een artikel op de webshop, heeft Blend altijd het recht om deze prijs te wijzigen. De consument heeft dan het recht om af te zien van de bestelling en dan wordt het volledige bedrag teruggestort op zijn rekening.
Klachten
- Op deze overeenkomsten zijn uitsluitend Belgisch recht van toepassing.
- Klachten moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer via e-mail.
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht beantwoord.
- Mochten consument en ondernemer het niet eens worden over de oplossing van de klacht, dan kan de consument de klacht voorleggen aan de Consumentenombudsdienst via https://consumentenombudsdienst.be/nl. Verder is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via http://ec.europa.eu/odr.